Днес ми изписа климатроника на дисплея,че иска сервиз.След проверка от моя страна установих,че духа само от духалките отпред.Нито горе на прозореца нито долу в краката.До тук добре реших че клапа или предпазител.Страното е,че след плаж реших пак да проверя дали ще премести струята на въздуха-уви преместия където му задам.И след две минути ми изписа същия надпис за сервиз и пак спря да ги сменя духа само отпред.И за това не мога да взема решение как да постъпя.Някой имал ли е такива проблеми,къде са тия клапи или клапа която да променя посоката на струята и къде са и предпазителите.И дали и те няма да имат някоя зелена кутийка която да е пълна със транзистори скрити от всички магазини.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем:парно и климатроник
Collapse
X
-
Здравей колега, имах го същия проблем, но съвсем самичко се оправи, като през тия 20-30дни докато ми показваше въпросната грешка, всеки път му казвах ОК и продължавах да си го местя ръчно. На финала реши че се излекува самичко. През това време НЕ съм изключвал вентилатора и явно клапата, която много колеги казват, че зацепва се оправи. Пожелавам ти успех!!!"Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"
-
Първоначално публикувано от souze Покажи съобщениеЗдравей колега, имах го същия проблем, но съвсем самичко се оправи, като през тия 20-30дни докато ми показваше въпросната грешка, всеки път му казвах ОК и продължавах да си го местя ръчно. На финала реши че се излекува самичко. През това време НЕ съм изключвал вентилатора и явно клапата, която много колеги казват, че зацепва се оправи. Пожелавам ти успех!!!Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.
Comment
-
Първоначално публикувано от teodor80 Покажи съобщениеКак си я местил ръчно?"Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"
Comment
-
Първоначално публикувано от souze Покажи съобщениеИмам в предвид от бутоните на климатроника, извинявай колега не бях достатъчно ясен.Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.
Comment
-
Сори колега, при мен се оправи сравнително бързо, като се има впредвид, че ми попиля нервната система тая простотия. Някой колеги казват че засичала клапата, която е за студен и топъл въздух, но нито знам къде се намира, нито как изглежда, така че най добре е да се обърнеш към някой нормален сервиз може би... както и да е, успех с ремонта и дано е по-тънко."Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"
Comment
-
На мен ми се е случвало няколко пъти това.....,но като се замисля....винаги когато...загася двигателя при работещ климатороник....!!!Сега си правя експерименти....и маи тази грешка не се получава ако преди за загасиш мотора не спреш климатика....
Пробваите маи има нещо общо....5 Ланчии зад гърба си!
И една Alfa 166 със смесени чуства засега!
Comment
-
Първоначално публикувано от Pepko-Bepko Покажи съобщениеНа мен ми се е случвало няколко пъти това.....,но като се замисля....винаги когато...загася двигателя при работещ климатороник....!!!Сега си правя експерименти....и маи тази грешка не се получава ако преди за загасиш мотора не спреш климатика....
Пробваите маи има нещо общо....Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.
Comment
-
Правете като мен! Навик насаден от инструктора ми - винаги преди да изгася колата изгасям климатроника.Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi
Comment
-
Според мен проблема при повечето колеги е следният - тази клапа клеясва от седене.
Явно предният собственик е пускал климата на високосна година.
От както аз карам колата, от 3 пъти 2 съм на климатик. Като спра, го изгасям.
По този начин съобщението излиза много много рядко но това не оправя проблема.
На диагностика в Бош ми извадиха една дълга лента като касова бележка със цялостният преглед на системата и казаха - няма никакъв проблем.
Диагностиката на Бобо показа друго - малкото реле НЕ пуска (не всеки път) - 1ва степен на перките.
В този случай - пускаш климатика на 18 градуса - 1ва степен да кажем тръгне а след това и 2ра, вътре в купето вече е достигната тази температура и датчика дава сигнал на климатика да пусне 1ва степен. И тука заради смешното реле (от 5 до 8 лева струва) - 1ва степен не тръгва и веднага изписва съобщението (air condition failed call the servece).
В този случай, както беше при мен - отивам на клима (така съобщението изчезва) и мануал му задавам да върти повече. По този начин пускам 2ра степен и почва пак да духа.
Comment
Comment